Thursday 8 August 2019

STPM bukan pengakhiran.

ASSALAMUALAIKUM :)


Harini aku dan kawan-kawan aku semasa STPM 2016/2017 dijemput untuk berkongsi sedikit pengalaman sepanjang belajar di universiti. Untuk pengetahun aku baru sahaja selesai tahun pertama belajar di Universiti Malaya. Jadi aku sebagai wakil dari Universiti Malaya dan wakil dari Fakulti Perniagaan dan Perakaunan berkongsi serba sedikit apa yang aku lalui sepanjang aku belajar dekat situ.

Memandangkan aku orang kedua terakhir bercakap daripada sembilan orang, jadi aku tidaklah bercakap banyak sebab isinya lebih kurang sama lagipun dah agak lewat, students pun dah macam penat and boring. So aku make it short and simple.

Kawan-kawan aku masing-masing dari universiti yang berlainan, ada dari UiTM, UMK, UUM, USM, UKM and Taylor Universiti. Wah, aku sangat berbangga! Sebab tu orang kata STPM ni seolah - olah sebelah kaki sudah ada di Universiti. Sememangnya majoriti batch aku, alhamdulillah rezeki berpihak kepada mereka untuk ,elanjutkan pelajaran di universiti.


Jadi aku nak lari topik. Tadi aku bersiap macam nak pergi beraya dengan mengenakan solekan ala 'Peach look'. Cewah kan?! Look ni memang aku biasa apply bila aku keluar rumah sebab nampak simple and nice.

Okay, sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

No Spam. No rude comment. :)